Zwroty i reklamacje

  • Zwroty przyjmowane są do 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Towar musi być w stanie nienaruszonym oraz należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować do wysyłki.

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.

Przed zwrotem należy wysłać poniższe informacje na adres mailowy: dunaluza@dunaluza.pl
-Numer zamówienia
-Nazwa produktu / rozmiar
-Powód zwrotu (opcjonalnie)

Środki zostaną zwrócone na to samo konto, z którego była dokonana płatność w terminie do 14 dni.

Zwroty przyjmujemy na adres:
Gabriela Ślizień-Momora
Paczkomat KRA25M

Uwaga: 

1. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostawy do wysokości najtańszej oferowanej ceny wysyłki.
2. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy pokrywa Klient. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
3. Jeżeli Klient zwraca jedną rzecz z zamówienia, gdzie było więcej produktów, koszty dostawy nie są 
zwracane. Koszt odesłania produktów do Sprzedawcy również pokrywa Klient. 

  • Wymiana na inny rozmiar
    Istnieje możliwość wymiany produktu na inny rozmiar (pod warunkiem jego dostępności). Koszty odesłania produktu i wysłania nowego produktu pokrywa Klient.

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane. 

  • Reklamacja
    W celu reklamacji produktu prosimy o maila na dunaluza@dunaluza.pl z tytułem 'Reklamacja + nr zamowienia', w treści należy podać powód reklamacji. Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i wysłać na adres podany w naszej odpowiedzi na Państwa wiadomość.

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.